Konstiga drömmar - och märken på kroppen

Jag har ju tidigare berättat lite om konstiga saker som började hända hemma hos min mamma, när jag och dottern flydde dit för ett år sedan. Men jag berättade inte allt...

Det var bl.a det där med kökstimern som gick igång av sig själv strax innan jag kom ut i köket på morgnarna. Ibland räknade den uppåt, ibland nedåt. Precis som om spökerierna flyttat efter mig till min mamma! En person föreslog att det kanske var min döda pappa som gav ett tecken. En annan sa att mediala människor kan utlösa sådana här fenomen själva, och att de omedvetet påverkar elektrisk utrustning.

Men jag hade även märkliga drömmar.

En natt drömde jag att jag hade en akupunkturnål instucken på insidan av högerfoten. Jag kände tydligt att det stack till. När jag sedan vaknade upptäckte jag ett litet stickmärke precis där. Jag tyckte det var konstigt, men tänkte att det kanske var något i sängen som orsakat märket. Det här hände för ett år sedan. För två veckor sedan upptäckte jag att dottern hade tre likadana stickmärken, med samma placering på sin fot! Hur förklarar man det!? 

Men, tillbaka till hösten 2008 och min mammas lägenhet. I en annan dröm hade jag munnen öppen och några långa nålar instuckna i gommen. Jag drog sakta ut dem och det gjorde inte ont. Sedan var allt borta. På morgon tänkte jag åter igen att det bara var en konstig dröm. Men ett par månader senare upptäcker jag att jag har tre underliga små hårda kulliknande saker uppe i gommen och de sitter som i en triangel...

Jag frågade slagrutemannen varför jag hela tiden fick nya rivmärkena och att jag hade svårt att tro på det där med spökkatterna. Han sa att utomjordingar kan ge rivmärken. Sedan kollade han mig och sa att jag hade ett "utomjordiskt implantat" - i munnen. Jag kom att tänka på min dröm och de konstiga knölarna i gommen... Men herregud, det kändes ju helt absurt! Utomjordingar FINNS INTE! 

Slagrutemannen kunde inte ta bort implantatet, däremot kunde han störa av det. Det underliga var att efter den avstörningen hade jag inte ett enda rivmärke på flera veckor. Allt var frid och fröjd. Livet fullständigt normalt.

Men så en dag på jobbet fick jag rejäla smärtor i nedre delen av ryggen, på vänster sida. Det stack med jämna mellanrum. När jag träffade slagrutemannen senare samma dag bad jag honom kolla upp mig igen. Han sa då att det var ett nytt implantat och att utomjordingarna använder sådana för att kunna hitta tillbaka till oss. Men han skulle störa av det senare på kvällen. Samma natt försvann smärtorna.

I går natt var det dags igen... Jag drömde jag att jag fått ett litet implantat insatt i min högerarm. Jag blev arg och i drömmen nöp jag ihop huden med våld så att den hårda, silverfärgade stickan som fanns där under stack ut genom huden och jag kunde dra ut den. Jag kände ingen smärta, men i nästa stund var allt borta och jag minns inget mer. När jag vaknade kändes armen helt normal, men... jag hade två röda märken på exakt den platsen... Jag vet, det är helt sjukt...

Läs mer
Strange Marks after Alien visit 
Den här sidan handlar om en kvinna som säger sig haft besök av utomjordingar. Det finns två bilder på sidan - och märkena liknar mina. Dessutom verkar de ha ungefär samma placering på underarmen. (klicka för större bild)

Alien Abduction wound
Alien Abduction Experiences and Research
Strange scratches from nowhere (med bild)
Strange Marks (insändare på www.about.com)

Kommentarer
Postat av: mara

Blev nyfiken på din namngivning av din blogg som jag såg i Barnens Hjältar.

Det du skriver om här känns nästan overkligt, men ingenting jag inte misstror dig på.

Hoppas det inte påverkar dig för mkt negativt.

Önskar dig en lugnare mysigare vecka.

2009-12-02 @ 11:14:40
URL: http://singoalla bloggplatsen.se
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Tack för tipset, men jag kan ju inte få tag i det här nere i österrike :P tror inte jag var förkyld heller, mår i princip som vanligt nu förutom att de känns knasigt längst bak i näsan hehe!

2009-12-02 @ 11:49:06
URL: http://candis.se
Postat av: anita

Aha nu fattar jag varför glödlampan gick så fort, jag fick byta glödlampa 3 gånger o varje gång jag bytte den så vips gick den sönder. Det var alltså jag som orsakade de. Jag har haft sådana drömmar känt smärta oftast runt benen och munnen. Och när jag vaknat haft rejält ont. Tror inte att detta är inbillning. Kram

2009-12-02 @ 14:10:45
URL: http://anitadspassion.blogspot.com
Postat av: soffie tjoar in

men fy va läskiga grejjer du är med om,

ha en go kväll

2009-12-02 @ 18:31:01
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: trollmor

Oj ,jag ryser när jag läser. Hur mår du i allt detta tänker jag spontant ? Vad vill dom ha ut av dig tror du ? Går det att störa bort det ?.

Läskiga saker som händer dig.

kramis ewa

2009-12-02 @ 21:56:27
URL: http://trollmor.webblogg.se/
Postat av: Mona

Det är som att läsa en bok. Spännande, men det måste vara otäckt för dig?

Ha det så bra!

2009-12-03 @ 08:23:07
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: marie

undrar vad dom vill ha för information av dej...borde dom inte tröttna, när du får bort det hela tiden...

2009-12-03 @ 11:10:48
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: YL

Sv: Jo, jag ska nog prata med mamma om det för det känns inte bra att bara låta de finnas kvar. Om de försvinner kommer jag att sakna dom för de har funnits här så länge jag kan minnas..

2009-12-03 @ 18:45:45
URL: http://youlie.blogg.se/

Läs helst mitt inlägg innan du kommenterar :-)
Reklam och anonyma kommentarer raderas direkt. Vill du ha svar/hjälp - lämna åtminstone en mailadress (publiceras ej).
Tack!
:-)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0