Attackerad i dotterns sovrum!

I går kväll när jag började målade om inne dotterns garderob blev jag påhoppad igen och fick nya rivmärken.

Det börjar ju bli dags för lägenhetsvisning, så bestämde jag mig för att måla om inne i våra garderober. Började i dotterns rum. Plockade ut allt, sedan satte jag igång att måla insidan. Det var då det hände.Plötsligt fick jag rivmärken på handleden! Ni ser dem här nedan. Jag blev rent ut sagt skitförbannad!

Är så himla less på att bli attackerad i mitt eget hem. Och varför triggas det igång varenda gång jag börjar måla om?! Det hela är så absurt; för hur kan jag bli fysiskt skadad av något som inte ens syns? Det är så sanslöst. Och den enda jag kan prata med om det här är min mamma.


Här ser ni insidan av min högerarm, alldeles nedanför handleden:


Så här såg det ut i morse:
Trackback
RSS 2.0