Rivmärken - igen!

Efter att mediumen varit hemma hos mig och tagit bort två spöken så trodde jag alltså att det skulle bli lugnt - men, jag fick nya rivmärken.

Jag fick dem på och i händerna. Det var små, ytterst tunna rispor som sved rejält. De såg nästan ut som man rispat med en liten nål, med ett rakblad eller som när man skurit sig på papper. Men märkligt nog blev de aldrig inflammerade och de läkte fort. Men jag fick nya nästan varje dag. 

Jag reste utomlands en vecka och fick inte ett enda rivmärke, så jag tänkte att det måste vara kopplat till lägenheten. 

Väl hemma igen började jag surfa runt på nätet efter information. Ville veta om det fanns fler drabbade. Här var lite av det första jag hittade:

Filmer:
Mysterious Scratches (länk till Youtube, man med rejäla rivmärken)
Tabby Ghost Scratches (länk till Youtube, kvinna riven i källare)

Övrigt:
Indiskt spöke som nyper och ger rivmärken (länk till Aftonbladet)
Inlägg i diskussionsforum (se inlägget från 07-11-2007 - 08:54!)
Riven av ett spöke i England? (länk till Allt om Resor)
Demon i min systers lägenhet (länk till forumet Ifokus)
Amy Winehouses rivmärken (länk till Female First)
Waking Up with Bites and Scratches (inlägg hos Your Ghost Stories)
Scratches and Cold Spots (länk till Ghostandstories)
Scratches, strange occurances (länk till Pharanormal Phenomena)
Trackback
RSS 2.0