Triangel-märken på kroppen

Jag tror jag skrivit om det här tidigare; märken på kroppen i form av en triangel.

Kring 1997 var jag med om två mycket märkliga och otäcka upplevelser:

En natt upplevde jag en läskig sak som jag bloggat om tidigare. Jag vaknade mitt i natten och kände en mycket otrevlig närvaro i rummet, men jag kunde inte röra mig. Jag var som paralyserad och det kändes som om döden själv stod vid sängen...
Läs mer om händelsen

Kort därefter hade jag en annan obehaglig upplevelse, i samma sovrum. Jag vaknade plötsligt upp av att jag kände som om någon slängde på mig täcket, det liksom fladdrade ner från ovan och det var luften som fläktade till i min ansikte som väckte mig. Såg då till min stora förvåning siluetterna av 2 eller 3 korta figurer vid fotändan av sängen. Samtidigt fick jag känslan av att de tänkte; "Oj, hon vaknade!". I nästa sekund blev allt svart och jag somnade om.
Läs mer om händelsen

Jag tolkade båda dessa upplevelser som väldigt starka drömmar. Men, det märkliga var att dagen efter drömmen om figurerna vid fotändan så vaknade jag med tre prickar på magen, ca 10 cm från naveln på höger sida. Prickarna var mörka, nästan blåaktiga och de satt som i en triangel. Jag tyckte det var väldigt konstigt, men tänkte sedan inte mer på det.

Först kring 2009 förstod jag att det fanns fler som varit med om liknande saker. Hittade t.ex den här bilden - och det är väldigt likt det jag hittade på min mage 1997 efter den där konstiga drömmen...

Men hur kan det komma sig att så många människor världen över upplever samma saker - och får sådana här konstiga märken på kroppen?

Över huvud taget verkar triangelformen vara väldigt vanlig förekommande just när man talar om UFO-fenomen.






Läs mer
Red dots in a triangular on my body (länk till AboveTopSecret)
Alien Triangular Mark (länk till Alien UFOs)
Triangle mark found after abduction  (länk till Alien UFOs)
Dagens sjukdom (bloggare med konstiga märken)
Scoop marks on the left shin (länk till AboveTopSecret)
Scoop Marks - Physical Proof of Alien Abduction (länk till Alien Addictions)
52 indikationer på utomjordiska kontakter (tidigare inlägg)

Kommentarer
Postat av: anna

spännande. jag var med om en liknande grej när jag var tyå 8-9 år så det är länge sen men jag kommer ihåg känslan. vaknade mitt i natten, såg nånting i dörröppningen som kom närmare och närmare, jag kunde inte äns lyfta ett finger...det var så läskigt kunde inte röra mig, tror knappt att jag andades. dock inga märken på kroppen

2011-05-05 @ 19:16:48
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Åsa

Låter ju märkligt...de måste ju komma nånstans ifrån? Jag har själv ett stort ärr på min högra arm, har haft det sedan tonåren, men har ingen aning om vad det kommmer ifrån? Borde ju komma ihåg om jag gjort mig så illa tycker man ju?

Kram

2011-05-06 @ 15:12:34
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Postat av: Lena/Aforia

Hej vännen,

Intressant det du har beskrivit. Jag och en kompis var ute och lekte i skogen där vi bodde. Plötsligt dyker något konstigt upp bara sisådär på himmelen för ett par sekunder. Några minuter senare möter vi en ytterst förvirrad "tant" (vi var bara sju år då) som var otroligt rädd och grät. Vi sprang upp till vägen som låg ovanför oss och stannade en bil. Ur bilen kliver en man (som visar sig vara brandman) och skäller på oss för att vi stod mitt i vägen. Vi förklarade då att en ledsen och rädd tant satt på en sten lite längre ner i skogen. Vi fick visa mannen vägen och tanten satt kvar och grät. Blödde lite från näsan och pratade om att hon hade blivit kidnappad av rymdvarelser. Mannen ber oss att gå upp till vägen igen och stanna en bil till för att tanten måste ha blivit misshandlad. Vi sprang upp till vägen och stoppade en bil till. I den bilen satt en äldre farbror som följde med oss ner till tanten och mannen. De gemensamt fick tanten upp till vägen och sedan in brandmannens bil. Än idag kan vi prata om den här händelsen och nu förstår vi att vi hade varit med om något speciellt. Efter denna händelse har varken jag eller min kompis skrattat åt människor som säger sig ha haft kontakt med utomjordingar.

Kramis

2011-05-06 @ 20:04:46
URL: http://aforia.blogspot.com

Läs helst mitt inlägg innan du kommenterar :-)
Reklam och anonyma kommentarer raderas direkt. Vill du ha svar/hjälp - lämna åtminstone en mailadress (publiceras ej).
Tack!
:-)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0