De försöker hjälpa

I går, på Julafton, fick jag mail från en medial vän. Fick veta att det fanns "mycket" omkring mig och att ytterligare några personer involverats för att försöka hjälpa mig. Måtte de lyckas få stopp på eländet! 

I dag tog jag en promenad vid Mälaren och tänkte på det störande företaget i mitt gamla hus. Allt elände började ju i samband med deras störande verksamhet. Varför hemsöks då jag, som är oskyldig?! Jag är ju själv ett offer för bullereländet och jag försökte verkligen få ut företaget ur huset...

Några timmar senare satt jag i soffan och började känna mig lite obehaglig till mods. Upptäckte sedan en liten, liten svidande rispa vid tumnageln. Verkar som blotta TANKEN på min gamla lägenhet lockar hit "dem"!

Tänker på er andra - Anita, Maria och Laika - och hoppas ni har det bra!


Uppdatering:
Efter att ha fått den första rispan försökte jag i tankarna (alltså telepatiskt) tala om för dem som hemsöker mig att jag inte kan göra något åt det som händer i mitt gamla hus. Om det nu är orsaken till att jag hemsöks. Sa också ifrån rejält att jag ville bli lämnad ifred. Mailade sedan min mediala vän och berättade att jag fått en ny rispa. I nästa stund sved det till på ena fingertoppen. Ännu ett rivmärke! Känns helt klart som om "någon" är förbannad att jag säger ifrån.


Kommentarer
Postat av: Augusta

Tack för besöket på min blogg denna juldagskväll :)



svar: Jag har ofta rivmärken på kroppen då jag vaknar. Armar, rygg, ben men jag har alltid tänkt att jag själv gjorde det under natten p.g.a. kanske torr hy. Vad vet jag vad som händer då jag ligger där och sussar :)



Hoppas allt ordnar sig för dig snart.



Julkramar

2009-12-26 @ 00:07:47
URL: http://www.metrobloggen.se/evas
Postat av: Ninni

Jag hoppas innerligt att du får hjälp!



Ha en fin dag.kramen

2009-12-26 @ 09:28:56
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: tess

Ja det var himla gott helt enkelt... mmm. Får se vad vi ska hitta på för mat idag.. tror jag lämnar det åt maken idag.



Ha en god fortsättning även ni. //Tess

2009-12-26 @ 11:45:35
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Gurudas

Din blogg är med i mina "bloggarnas hall of fame" Kolla in min sida...



Glad fortsättning

2009-12-26 @ 12:16:05
URL: http://gurudas.blogg.se/

Läs helst mitt inlägg innan du kommenterar :-)
Reklam och anonyma kommentarer raderas direkt. Vill du ha svar/hjälp - lämna åtminstone en mailadress (publiceras ej).
Tack!
:-)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0