Varför en blogg om spöken?

Hösten 2008 förändrades min bild av omvärlden totalt. Det var nämligen då jag upptäckte att det spökade hemma i lägenheten.

Jag har alltid varit en väldigt vetgirig person som läst mycket och tyckt om att lära mig nya saker. Men jag har också varit en skeptiker som ifrågasatt mycket. Och det där med spöken, det trodde jag absolut inte på :-)

Men när det började hända konstiga saker hemma tvingades jag omvärdera detta. Det var en väldigt omtumlande tid. Jag började surfa runt som en galning på Internet för att se om andra upplevt liknande saker och jag blev förvånad när jag insåg att jag var långt ifrån ensam.

På den här bloggen berättar jag lite om mina upplevelser - och funderingar. Det finns dock saker jag valt att inte publicera än så länge. 


  
Trackback
RSS 2.0