Videos om rivmärken

Här är några andra som fått rivmärken av något osynligt:






Kommentarer
Postat av: tess

Alltså... hrm... tänker så det knakar. Jag har alltid trott att spöken är just platsbundna men riktigt sant det är det inte. Mitt spöke dök ju upp i mitt nya hem... jag hade ingen aning om vem han var och jag kunde inte komma på vad han hade med mig att göra så jag trodde han hörde till platsen. Inte huset eftersom det var ett nybygge och pojken var av äldre datum eller vad jag ska säga. När jag sedan flyttade tre mil bort till min nya man dök han även upp här. Så han måste vara knuten till mig så har jag tänkt.



Jag vet att mamma i min barndom pratade om historier kring aliens... men jag vet inte. Jag har trott på mycket hon berättat så det är inte de. MEN när du säger att du själv sett UFON så undrar jag ändå vad du har sett. Du vet redan att jag tror men jag är oxå realist... jag vet att mångt och mycket går att förklara.... så nyfikna jag frågar... vad har du sett och hur vet du att det var just ett ufo. Kan denna händelse ha med det som händer dig nu att göra?



Magnetiska fält kan ju ställa till mycket tex med vår elektiska maskiner med att det skulle ge rivmärken köper jag ju inte så något är det ju. Jag har heller ingen aning om spöken i sig kan göra oss illa på det viset... tänker ändå på poltergiest.... men vet itne om det var just film eller om det kan hända.... att de ger sig på oss mer kroppsligen.



Någon måste ändå kunna ge svar... och även om vi inte kan bli av med detta så kanske man ändå kan få dom fredliga? Vad vill dom???



Oj va långt de blev...



Ang mitt medie.. jag är så lugn efter vårt möte. Pehr Trollsveden träffade jag och jag är nöjd... det han såg och berättade kan han inte veta.... så är det bara. Så någon form av gåva det har han.



Hoppas det ska lösa sig.



//Tess

2009-12-17 @ 19:20:55
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Nej du skrev inte att elektromagnetiska fält orsakade rivmärken utanjag menade att dessa kan ju givetvis ge konstiga saker på andra sätt men att de skulle ge just rivmärken KAN de ju inte utan det måste ju bero på annat....helt klart men VAD är ju frågan... jag diskuterade lite med mig själv...ler.



Nej jag får gå tillbaka och läsa om detta med ufona.... men jag håller med dig... det är ju där jag oxå tvivlar... det finns många förklaringar som är naturliga men jag funderar i dina banor... många upplever samma saker... alla vi som gör det KAN inte va knäpp... nått måste finnas men VAD och HUR och VARFÖR drabbas vi...



Man önskar man hade svaren...



//Tess

2009-12-17 @ 20:00:05
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Laika

Hej Eva. Tänkte först svara på ditt inlägg i min blogg.. Den killen på bilen framför är en helt vanlig kille. Livs levande. Det är ansiktet längst till vänster i bild som jag undrar över. Det fanns bara skog och vägren på den sidan. Inga människor alls. Nu ska jag läsa detta inlägg nogrannt..

Mvh Laika

2009-12-17 @ 21:14:39
URL: http://zilvermoon.blogspot.com/
Postat av: maria

så det har börjat igen för dig, jag som trodde du skulle få lite lugn och ro.

Själv blir man terrad dygnet runt, hoppas att du har det så bra du bara kan i alla fall,

kram

2009-12-18 @ 09:27:32
URL: http://mar18pett.blogspot.com
Postat av: anita

Har börjat här med, men det är bara stickningar inga rivmärken. Jag mår sådär bra, vet orsaken till detta jobbiga.



Tänker på dig ofta och mycket. Kram

2009-12-18 @ 09:51:57
URL: http://silvertradens.blogspot.com
Postat av: Daniel

Ush ja, har inga teorier men tror du klurar ut det! Lycka till!!!

2009-12-19 @ 12:10:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Läs helst mitt inlägg innan du kommenterar :-)
Reklam och anonyma kommentarer raderas direkt. Vill du ha svar/hjälp - lämna åtminstone en mailadress (publiceras ej).
Tack!
:-)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0