Otäck dröm 2

I gårdagens inlägg berättade jag om en otäck upplevelse för tio år sedan. Kort efter hände något liknande. 

Jag och min lilla familj hade kanske bott där i den nya lägenheten i ett halvår. Vaknade då plötsligt mitt i natten av att det kändes som mitt täckte föll ned på mig från ovan. Ni vet, som om någon bäddar sängen när man ligger där och täcket får luften att fladdra till i ansiktet. Jag tittade upp, liggandes på rygg och såg att vid fotänden av sängen stod tre kortvuxna gestalter. Jag såg bara konturerna, inga ansiktsdrag.


Sedan gick det fort, på bråkdelen av en sekund fick jag känslan av att det inte var meningen att jag skulle vakna och se något. Typ; "Oj, nu vaknade hon." I nästa sekund blev allt svart. När jag vaknade nästa morgon tänkte att det var en konstig dröm.

Det här fick mig att läsa Witney Striebers bok "Närkontakt" . En bok som var så skrämmande så jag slängde den och lovade mig själv att aldrig mer läsa något liknande.


Kommentarer

Läs helst mitt inlägg innan du kommenterar :-)
Reklam och anonyma kommentarer raderas direkt. Vill du ha svar/hjälp - lämna åtminstone en mailadress (publiceras ej).
Tack!
:-)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0