Utomjordiskt, 1

Håll i er nu, för dagens inlägg kan låta väl flummigt för många av er :-) Men, när jag analyserar allt konstigt som hänt det senaste året så kan jag inte låta bli att ta med detta...

Jag har försökt hitta en tidpunkt när allt började, och insåg att märkliga saker hänt även längre tillbaka i tiden. Men det var först i augusti 2008 - när jag kom i kontakt med slagrutemannen - som jag började reflektera över det.

Jag hade fått tips om honom när jag behövde hjälp att spåra ljudstörningarna i mitt hus. Men, vårt telefonsamtal fick en helt annan och mycket märklig vändning.

Han sa nämligen att det fanns både spöken och utomjordingar i min lägenhet. Men att han kunde hjälpa mig att ta bort dem. Vilket struntprat, tänkte jag. Men i nästa stund började han berätta om vilka fysiska krämpor jag hade - och det läskiga var att stämde på pricken! Jag blev helt mållös, HUR kunde han veta något om min fysik?

Det var det mest besynnerliga samtal jag någonsin haft. Om han nu kunde se saker om min hälsa, betydde det då att även det andra han sagt stämde? Att det fanns spöken och utomjordingar - och i mitt hem?!

Han sa också att jag bodde på ett "sexkantsfönster", ett slags energifält, som ofta förknippas med UFO-aktiviteter. (se bildexemplet) Det verkade ju helt befängt. Men sedan läste jag att det fanns en koppling till jordmagnetism. Kom då att tänka på företaget i huset, som höll på med elektromagnetiska saker... Kunde sexkantsfönstret uppstått på grund av deras störande aktiviteter?

Det lät verkligen absurt alltihop och jag ville inte tro på det. Tanken på utomjordingar kändes väldigt motbjudande.

En månad senare började det hända konstiga saker hemma...

Läs mer:
Om sexkantsfönster (Länk till Energybusters)
Om UFO-fönster (Länk till Paranormalt)
Fönster mot UFO-världen (Privat hemsida)

Kommentarer
Postat av: marie

stackars dej som vara med om det okända livet, som inte vi andra ser.

utomjordingar låter ännu mera läskigare än våra vanliga spöken.

2009-10-29 @ 12:08:55
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: anita

I min förra bostad drömde jag titt som tätt om utomjordingar. Jag drömde även om spökena som bott på platsen där bostaden stod. Det finns kraftiga magneter runt den platsen så kraftiga att jag t om blev sjuk. Om du minns att jag fick ryggskott, skrev att jag hade fruktansvärt ont kunde knappt gå. Detta försvann i samband med flytten hit till nya lägenheten.

2009-10-29 @ 13:24:08
URL: http://anitadspassion.blogspot.com/
Postat av: soffie

guu va läskigt,

kram

2009-10-29 @ 22:13:08
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Ojdå, har du problem med hjärtat

Hoppas det inte för allvarligt

Kram från mig

2009-10-29 @ 23:09:57
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Ja verkligen skumt med UFON mm, hoppas du ioch med det här får det lugnare framöver. Och nu vet du att lägenhet med sexkantiga fönster skall du inte köpa :-)

God natt min vän. Kram

2009-10-29 @ 23:12:06
URL: http://birgittagh.blogg.se/
Postat av: Eva

Oj, läskigt! Vet inte vad som är mest skrämmande, utomjordingar eller spöken.



Ja, jag funderade lite på att vara häxa, men har varit det en gång förut. Så valde en annan utklädnad den här gången. :)

2009-10-30 @ 01:32:27
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Hej där. Det där med utomjordingar har jag alltid haft svårt för. Vet inte varför, men det som om jag reser ragg inför allt sånt. Hatar allt, filmer, dokumentärer, ja allt som har med Sf att göra. Klarar inte ens att se Arkiv X. Jag blir arg. Och jag kan inte förklara varför. Jag vet ju att magnetism kan ge diffusa problem och symptom. I huset jag bor i nu, är det uppmätt currylinjer och currykryss.. De har ju inget med magnetism att göra, utan strålning från jorden påstås det.. Så jag har försökt att inte placera någon säng mitt i dem, men det är inte det lättaste alla gånger. Ska mäta lite själv. Skönt iallafall att det lugnat sig lite på andra plan, för dig. Sköt om er!

2009-10-30 @ 02:03:00
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: maria

läskigt

hur går det nu med rivmärkena hoppas du slipper dom nu när allt lugnar ner sig

kram

2009-10-31 @ 15:52:52
URL: http://mar18pett.blogspot.com

Läs helst mitt inlägg innan du kommenterar :-)
Reklam och anonyma kommentarer raderas direkt. Vill du ha svar/hjälp - lämna åtminstone en mailadress (publiceras ej).
Tack!
:-)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0