Fler med rivmärken (5)

Nu på morgonen fick jag flera rejäla rivmärken både på över- och underarm. Ovanligt...  Nåja, mer om det i nästa inlägg. Idag tänkte jag istället visa 8 andra som tydligen råkat ut för samma sak:

1)

Frågan är om inte den här bloggaren fått samma sorts rivmärken som jag. Hon vet inte varifrån de kommer och de har samma placering som de jag fick i söndags, på armbåge och finger...


Till bloggen

--------------------------------------------------------------------------------------

2)
Här nedan ett annat exempel. En tjej som vaknat med rivmärken på hals och mage. Och tydligen har det hänt flera gånger.


Till bloggen


--------------------------------------------------------------------------------------

3)


Rivmärkena på bilden ser exakt ut som de jag brukar få. Ytterst tunna rispor, alltså inga vanliga rivmärken som man kan få om man råkar riva sig själv. Och ofta är det två parallella.
Till bloggen

------------------------------------------------------------------------------------

4)

Här ett annat exempel. En tjej som upptäcker stora rivmärken på båda armarna när hon duschar.


------------------------------------------------------------------------------------

5)

En annan tjej som vaknat med ett rivmärke på kinden. Det ser exakt likadant ut som det min dotter fick på sin kind en kväll i vintras. Jämför gärna bilderna.
(Klicka för större bild)
 
Bloggaren                   Min dotters kind

Till bloggen

-------------------------------------------------------------------------------------

6)
Här ett foruminlägg som verkar vara från en lite yngre tjej:


Till foruminlägget

----------------------------------------------------------------------------------------

7)

En till som råkat ut får rivmärken - och tydligen riktigt ordentliga dessutom.

Till foruminlägget





----------------------------------------------------------------------------------------

8)
Och till sist en länk till ett foruminlägg från en kille. Kollar man bilden som han länkar till så är det väldigt likt de rivmärken jag fått. Och åter igen två parallella rispor...


Någon mer än jag som undrar vad sjutton det är som händer?

Kommentarer
Postat av: trollmor

Nu håller jag tummarna hårt, hårt för dig !

Ja vad skulle jag göra ? Jag vet inte. Tror jag skulle prata till den som jag tror river mig.Be den lämna mig ifred och låssas som det regnar.Tanken kommer att du är utvald på någotvis att den/det vill förmedla ett budskap eller något.När jag ser något rivmärken på mig själv så tänker jag på dig men mina har nog göra med egen åverkan skulle jag tro.

Det är och måste vara frusterande att inte veta vad det är.Visste du kan du alltid agera efter det.

Min bild av det hela är kanske att det känns skrämmande men inget som kan göra en illa annat än just rivmärken ( Obehagligt i alla fall ).

Ha en bra dag.

Kram ewa

2010-06-22 @ 08:32:11
URL: http://trollmor.webblogg.se/
Postat av: amanda

Hej!

Jo, det har minskat kraftigt, faktiskt. Ingenting längre.

Helt ärligt så tror jag att jag, eller någon, har stängt ner mig på något skumt sätt. Och det är rätt skönt, jag har fokus på rätt saker nu istället.

Spökerier tar väääldigt på krafterna!



Kusligt det där med rivmärkena... det måste vara rätt frustrerande att inte veta riktigt vad det är.



Kram

Amanda

2010-06-22 @ 11:01:26
URL: http://rimrose.blogg.se/
Postat av: Camilla

Helt klart att det drabbar fler än dig.

Men måtte dom/det ge upp snart!

Ha det bäst!

Kram!

2010-06-22 @ 18:11:36
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: soffie

usch va otäckt jag tycker det är,

hoppas verkligen du ej drababs nåt mer så du får en lugn å härlig somamr,

kram

2010-06-22 @ 21:35:07
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anna

Ytterst obehagligt... Undrar när du ska få lugn och ro?

Kram

/A

2010-06-24 @ 13:28:44
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anneli

MEN...?? Har de inte gett sig än?? Jag fattar inte att "de" (Vilka eller vad de(t) än är) inte ger sig nån gång!! Otäckt!!



KRAM! //Anneli

2010-07-07 @ 18:46:21
URL: http://anneli-in-da-house.blogspot.com

Läs helst mitt inlägg innan du kommenterar :-)
Reklam och anonyma kommentarer raderas direkt. Vill du ha svar/hjälp - lämna åtminstone en mailadress (publiceras ej).
Tack!
:-)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0